______________________________________________________________________________________________

 

Batman Arkham Knight

(walkthrough, gameplay)

 

Batman Arkham Knight je nová herní pecka, která uzavírá trilogii Arkham. Je to bezesporu nejpovedenější ze všech tří dílů, ačkoli tvůrci upustili od multipalyeru, který ale nebyl příliš oblíben ani v předešlém dílu Batman Arkham Origins. Arkham Knight obsahuje neuvěřitelné množství úkolů, vedlejších misí i mozek namáhajících "hlavolamů". Kromě toho je ve hře velmi variabilně upravený Batmobil, který uožňuje neuvěřitelně rychle jezdit, skákat ale třeba i lézt po zdi. Na této stránce vám přineseme kompletní Walkthrough Gameplay videa z hlavního příběhu, ale také několik videí z vedlejších úkolů a misí.

Protože je hra špatně optimalizovaná, rozhodl se vydavatel WB game pozastavit prodej PC verzí, ovšem my máme tři konfigurace PC a na všech jede hra bezvadně. Na dvou je Intel i7 2600K a na jednom Intel i3 3240, přičemž u i3 a jednoho i7 je Nvidia GTX680 a u jednoho i7 je GTX970. Videa, která jsou tady vložena jsou z části natočena na Nvidia GTX680 a z části na Nvidia GTX970 a jak můžete vidět, hra jede nádherně plynule s výborným grafickým nastavením.

Kompletní seznam všech videí je možno zobrazit po kliknutí na obrázek níže.

pro seznam klik zde -><-

______________________________________________________________________________________________

 

Two Faces bandit

 

Hra Batman Arkham Knight obsahuje poměrně velké množství vedleších úkolů, kde musíme někoho zabít, chytnout nebo zatknout, popř. vyhodit do vzduchu.

Mezi takové patří následující...Bandité Dvou Tváří neboli Two Faces Bandit

______________________________________________________________________________________________

 

Absolute End Game Batman Arkham Knight

Absolutní konec hry

 

Jak zemřel Batman

 

Protože již před vydáním hry batman Arkham Knight prohlásil tvůrce, že bude řada batman Arkham končit, je tady video, které je posledním úkolem a posledním videem celé hry a má název How the Batman Died neboli Jak zemřel Batman.

______________________________________________________________________________________________

 

Poslední mise         Last Mission

 

Toto video zachycuje poslední hratelnou misi hry Batman Arkham Knight, ovšem není to poslední mise celé ságy. Ta je ve videu výše.

Mise v tomto videu jen uzavírá samostatnou jednu hru Batman Arkham Knight.

Diskusní téma: Batman Arkham Knight

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.