______________________________________________________________________________________________

 

The Solus Project

KOMPLETNÍ GAMEPLAY WALKTHROUGH

The Solus Project je velice hezká survival puzzle FPS hra založená na Unreal Engine 4, který je volně ke stažení a tvořit v něm může každý. Po dohodě a sepsání smlouvy s autory enginu je pak možno hry i prodávat, jako se stalo mnoho hrám a nyní i The Solus Project.

Je to hra založena na sbírání spousty potřebných věcí, jako je jídlo, voda, součásti vysílače  mnoho skrytých částí vylepšujících vaše schopnosti přežití. Spousty z těchto věcí se dají mezi sebou craftovat, takže si třeba z kamene a kladiva vykováte ostrý kámen, kterým pak můžete ledacos odříznout, například křoví v jeskyni a to pak zapálit loučí, kterou jste si předtím vyrobili z trubky a kusu trávy nebo keře a mnoho a mnoho dalších možností. Také najdete teleportační zařízení, bez kterého bychom se při hraní opravdu jen těžko obešli.

To se dostáváme j jádru věci a tou je, že jsme hru kompletně prošli a celý postup nahráli na náš YouTube kanál. Videa samozřejmě jako i mnoho jiných uveřejňujeme i zde.

Hra The Solus Project je opravdu hezká a velmi chytlavá a doporučujeme všem, kteří mají rádi napětí, sci-fi a logické hry.

 

Několik rad

návod

Několik postřehů, které jsou podle nás pro samotné raní poměrně důležité:

  1. V průběhu hry narazíte na teleportační zařízení, které si vezměte a rozhodně ponechte, mnohokrát vám zachrání život
  2. Časem narazíte na svítící krystaly, doporučujeme sebrat červený i modrý, protože časem dostanete ve hře možnost vyrobit koule, které vás pak můžou chladit nebo zahřívat, což vám může zachránit život.
  3. Vyrobte si z trubky a keře louč a zapalte ji. Můžete s ní svítit, ale taky zapalovat, což vás následně zahřeje.
  4. Sbírejte v průběhu hry všechny části vysílače, jsou to modrým kroužkem blikající věci na mapách, protože pokud vám budou v závěru chybět, nesestavíte vysílač a neskončíte hru. Museli byste pak procházet mapy pozpátku a části hledat dodatečně a to může zabrat i hodiny hledání.
  5. Podle toho jaký styl hraní si na začátku vyberete není vůbec nutné nosit u sebe vodu a jídlo. Vody je všude dostatek a zdraví doplníte i spánkem, který lze vyvolat téměř kdekoli.
  6. Pokud možno nenamáčejte se zbytečně, rychle se podchladíte a zemřete.

 

Přejeme příjemné hraní a hezkou zábavu

______________________________________________________________________________________________

 

KONEC HRY

rozuzlení, epilog

Diskusní téma: The Solus Project

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.